Faceți căutări pe acest blog

Gatim cu:

- Aperitive (55) - Băuturi (2) - Budinci (4) - Conserve (33) - Dulciuri (67) - Fripturi (13) - Garnituri (2) - Gustări (18) - Mâncăruri (67) - Patiserie (29) - Pește (13) - Salate (21) - Sfaturi (12) - Sosuri (1) - Supe/ciorbe (18) -Diverse... (21) * (10) * - Retete retro (9) * Retete de post (3) Afine (4) Ananas (2) ardei (13) Banane (2) Biscuiţi (1) Branza (38) Brocoli (2) Cacao (10) Cafea (3) Caise (9) Capsune (9) Carne de oaie/miel (1) Carne de pasare (50) Carne de porc/vita (42) Carne tocata (24) Cartofi (24) Castraveti (3) Catina (2) Ceai (1) Ceapa (3) Cimbru (1) Ciocolata (6) Cirese (3) Ciuperci (40) Coacaze (2) Coacăze (1) Condimente (2) Conopida (5) Creier (5) De post (2) Dovlecei (8) Dulciuri (50) Faina (14) Fainoase (2) Fasole (8) Fasole pastai (5) Făină (1) Ficat (8) Foitaj/aluat (9) Fragi (3) Frișcă (1) Fructe de padure (7) Fructe diverse (19) Gem (1) Gem/marmelada (10) Gogoșari (11) Grâu (1) Griș (2) Gutui (3) Hrean (1) Iaurt (4) Lamai (8) Lapte (10) Legume diverse (16) Limbă (2) Linte (2) Lobodă (1) Mac (1) Malai (3) Mazăre (6) Mere (13) Mezeluri (12) Morcovi (8) Năut (1) Nucă de cocos (2) Nuci (9) Opinii (3) Orez (15) Ornare (1) Oua (59) Paine (8) Paine/patiserie (2) Paste fainoase (2) Pepene (2) Pere (2) Pesmet (2) Peste (31) Piersici (8) Portocale (4) Porumb (3) Praz (1) Prune (6) Rahat (1) Rosii (13) Secară (1) Sfecla (3) Smantana (25) Soc (1) Soia (1) Spanac (4) Surimi (4) Ștevie (1) Telina (7) Unt (12) Untura (7) Usturoi (2) Varza (15) Vin (7) Vinete (6) Visine (7) Zaharoase (5) Zmeura (4)

27 iul. 2010

Test de tinerețe

Deși am doar vreo 20 de ani  (pe un picior), mă întreb dacă m-am maturizat (cât ar fi trebuit............?.).
Testul zice că:
You Act Like You Are 26 Years Old

You are a twenty-something at heart. You feel like an adult, and you're optimistic about life.
You feel excited about what's to come... love, work, and new experiences.
You're still figuring out your place in the world and how you want your life to shape up.
The world is full of possibilities, and you can't wait to explore many of them.
Vedeți și voi, aici: http://www.blogthings.com/whatagequiz/

8 comentarii:

vdaiana spunea...

Hihihi! Mi-a iesit ca ma comport putin mai tanara decat sint :P testul zice27 fata de acusi 33 pe care ii am :D

kadiavsdutzu spunea...

Eh, se pare ca eu ma comport ca la 22 de ani, desi am vreo 8 in plus… ma intreb daca e regula generala sa te faca sa te simti mai tanara…

Diana Didona spunea...

Vdaiana, iit urez de pe acum la multi ani. Si ramâi tinara.

Diana Didona spunea...

kadiavsdutzu, nu cred ca vor sa ne flateze neaparat.
Eu cred ca timpul trece prea repede, incit nici nu ne dam seama cind au trecut anii.

Rê Paixão spunea...

Olá!

Venha participar da promoção no blog Mais Bordados!
(http://maisbordados.blogspot.com/2010/07/sorteio-kit-de-ponto-cruz.html)

Boa sorte!

Radu spunea...

Buna ziua,

As fi interesat de un link-exchange cu blogul dvs. Daca sunteti interesat astept un email pe admin@motruinfo.ro

Cu respect,
Ursu Radu

(Dupa vizualizare as avea rugamintea ca acest comentariu sa fie sters)

Oana Roxana spunea...

Ce tare!Eu am 22 si ma comport ca la 27. Old soul... Cu timpul probabil va fi viceversa. ;))

CamiB spunea...

Cica ma port ca la 23 de ani, dar eu am cu vreo 9 mai mult.

Subscrie via email

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Număr de abonați:

Salată

Home-Cooking Blogroll Center

Sponsori