15 ian. 2017

Negresa Mihaela



Reteta de la prietena Mihaela Botez:

- 1 pachet de unt, o ceșcuță de cafea în care am dizolvat si o linguriță cu vârf de nes,un praf de sare, zahar după gustul fiecăruia,o ceașcă de 250 g cu vârf cu făină, la mine au mai fost necesare încă două linguri cu vârf de faina,30 g cacao,coji de portocale confiate si nuci tăiate mărunt. 

Am topit untul,aveam o ciocolata si am topit-o si pe ea, am adăugat cafeaua, zaharul, esențe. 
Am cernut faina, cacao,si o linguriță de praf de copt. După ce s a răcit untul ,am adăugat uscatele. 
Pe urmă am separat 7 oua. 
Galbenusurile le am amestecat pe rând în compoziția de mai sus,apoi albușurile bătute spumă. 
Eu am o tăviță cam de 25/25. Am uns o cu unt,am tapetat cu faina, am turnat compoziția si am dat-o la cuptorul deja încălzit. Sta la cuptor cam 40 min,depinde de cuptor. 

Glazura: 
o cutie de frișcă lichidă de la lidl si 3 ciocolate cu 50% cacao si una neagra, un plic zahar vanilat si o sticluță de esenta rom. Când prăjitură e rece se toarnă glazura. 
Sunt toate aromele. Chiar este excelenta.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Cunosc aceasta musama ... :) )))

Miauuuuuuuuu.....Tot macaroane avem și azi?

Miauuuuuuuuu.....Tot macaroane avem și azi?

Spune repede: cine a lins frișca de pe prăjitură?

Spune repede: cine a lins frișca de pe prăjitură?

Postări populare

My Headlines