19 ian. 2017

Tiramisu ieftin si bun

Reteta trimisa de Mihaela (multumesc foarte mult):

Am avut 11/2 l lapte, 5 oua, vanilie dupa gust, zahar dupa gust, 3 plicuri de amidon, aprox. 400 g de smantana pt frisca. 
Se bat ouale cu zaharul, vanilia, se amesteca cu amidonul si laptele se pune la fiert amestecand mereu pana se ingroasa. La urma am pus si jumatate pachet de unt. Se lasa la racit. 
Faci frisca si le amesteci. 
Intr o tava pui un strat de piscoturi inmuiate in cafea, un strat de crema, al doilea strat de piscoturi si ultimul de crema. 
Deasupra cerni cacao. 
Dai la frigider cel putin 3-4 ore, cel mai bine ar fi peste noapte. Si gata !Dupa o noapte de detenție, adica la răcoare, toate aromele s-au intrepatruns, crema este ferma.
Fii atenta cand vei face crema. Poti folosi si faina, dar cu amidon iese mult mai fina. 
Cert este ca trebuie sa iti iasa crema bine inchegata, sa nu curga cand tai prajitura. Cam 4 linguri am pus eu la 1,5 l lapte si cred ca era si mai bine daca mai puneam o lingura.
Mihaela
. Varianta mea este mai ieftina si te asigur, gustul este divin.

Niciun comentariu:

Miauuuuuuuuu.....Tot macaroane avem și azi?

Miauuuuuuuuu.....Tot macaroane avem și azi?

Spune repede: cine a lins frișca de pe prăjitură?

Spune repede: cine a lins frișca de pe prăjitură?

Postări populare

My Headlines