Faceți căutări pe acest blog

Gatim cu:

- Aperitive (55) - Băuturi (2) - Budinci (4) - Conserve (33) - Dulciuri (67) - Fripturi (13) - Garnituri (2) - Gustări (18) - Mâncăruri (67) - Patiserie (29) - Pește (13) - Salate (21) - Sfaturi (12) - Sosuri (1) - Supe/ciorbe (18) -Diverse... (21) * (10) * - Retete retro (9) * Retete de post (3) Afine (4) Ananas (2) ardei (13) Banane (2) Biscuiţi (1) Branza (38) Brocoli (2) Cacao (10) Cafea (3) Caise (9) Capsune (9) Carne de oaie/miel (1) Carne de pasare (50) Carne de porc/vita (42) Carne tocata (24) Cartofi (24) Castraveti (3) Catina (2) Ceai (1) Ceapa (3) Cimbru (1) Ciocolata (6) Cirese (3) Ciuperci (40) Coacaze (2) Coacăze (1) Condimente (2) Conopida (5) Creier (5) De post (2) Dovlecei (8) Dulciuri (50) Faina (14) Fainoase (2) Fasole (8) Fasole pastai (5) Făină (1) Ficat (8) Foitaj/aluat (9) Fragi (3) Frișcă (1) Fructe de padure (7) Fructe diverse (19) Gem (1) Gem/marmelada (10) Gogoșari (11) Grâu (1) Griș (2) Gutui (3) Hrean (1) Iaurt (4) Lamai (8) Lapte (10) Legume diverse (16) Limbă (2) Linte (2) Lobodă (1) Mac (1) Malai (3) Mazăre (6) Mere (13) Mezeluri (12) Morcovi (8) Năut (1) Nucă de cocos (2) Nuci (9) Opinii (3) Orez (15) Ornare (1) Oua (59) Paine (8) Paine/patiserie (2) Paste fainoase (2) Pepene (2) Pere (2) Pesmet (2) Peste (31) Piersici (8) Portocale (4) Porumb (3) Praz (1) Prune (6) Rahat (1) Rosii (13) Secară (1) Sfecla (3) Smantana (25) Soc (1) Soia (1) Spanac (4) Surimi (4) Ștevie (1) Telina (7) Unt (12) Untura (7) Usturoi (2) Varza (15) Vin (7) Vinete (6) Visine (7) Zaharoase (5) Zmeura (4)

18 mar. 2009

Briose cu ciocolata - Chocolate muffins


Ingrediente: 1 / 2 cană (120 g) unt topit şi răcit, 135 g zahar, 2 ouă mari,  1 cană (250 ml) lapte gras,  esenta de vanilie, circa 260 g făină, un plic de praf de copt,  sare ( o jumatate de  linguriţă),  o cana cu chipsuri de ciocolata sau ciocolata rasa mare (preferabil amaruie). 

Mai intai incingem cuptorul si pregatim formele - le ungem cu ulei. Amestecam ouale cu zahar,  lapte, vanilie; adaugam untul, faina si praful de copt. Sa iasa un aluat ca de chec. La final omogenizam usor ciocolata. Se coc 20 de minute.  Daca nu avem ciocolata, amestecam o parte din aluat cu cacao. Le putem face si cu stafide.

4 comentarii:

Ioana spunea...

Super faine arata...

P.s. Vezi ca ai pe blog o aplicatie (un counter probabil) care deschide ferestre pop-up si cei cu mozilla (ca mine) nu au blocate primirea pop-up-urilor. Explorer la blocheza de obicei.
Mare grija la ce aplicatii pui pe blog pt ca unele au spyware pe ele.

Ioana spunea...

O fereastra pop-up e o fereastra -reclama care se deschide atunci cand iti accesez postul (o fereastra in plus, cu o reclama la tot felul de idiotenii).
Cel care iti da acest inconvenient pe blog e counterul de online (ala in forma de patrat care iti arata cati online ai si invarte steagul tarii vizitatorului in jurul patratului). Am patit-o si eu cu acel counter, deci stiu ce vorbesc.
E decizia ta daca il pastrezi sau nu, dar eu zic ca e un inconvenient pt cei care te viziteaza. Exista countere mult mai sigure si fara pop-up.

Sa nu te superi pe mine ca iti spun, dar mi-am propus sa anunt pe toti detinatorii de blog la care vad prostiile alea de aplicatii cu pop-up. Nu vreau si un spyware pe calea asta a pop-upului.

Diana Didona spunea...

Multumesc foarte mult ca m-ai atentionat. Eu folosesc Opera si nu am probleme. Persoanele care au Internet explorer mi-au spus ca au probleme la deschiderea blogului.
Am sa scot countner-ul cu stegulete rotitoare, poate nu mai am probleme. Inca o data, multumesc.

MONONOKE KITCHEN spunea...

Imi lasa gura apa. Am niste niste premii pentru tine la mine pe blog.

Subscrie via email

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Număr de abonați:

Salată

Home-Cooking Blogroll Center

Sponsori