Faceți căutări pe acest blog

Gatim cu:

- Aperitive (55) - Băuturi (2) - Budinci (4) - Conserve (33) - Dulciuri (67) - Fripturi (13) - Garnituri (2) - Gustări (18) - Mâncăruri (67) - Patiserie (29) - Pește (13) - Salate (21) - Sfaturi (12) - Sosuri (1) - Supe/ciorbe (18) -Diverse... (21) * (10) * - Retete retro (9) * Retete de post (3) Afine (4) Ananas (2) ardei (13) Banane (2) Biscuiţi (1) Branza (38) Brocoli (2) Cacao (10) Cafea (3) Caise (9) Capsune (9) Carne de oaie/miel (1) Carne de pasare (50) Carne de porc/vita (42) Carne tocata (24) Cartofi (24) Castraveti (3) Catina (2) Ceai (1) Ceapa (3) Cimbru (1) Ciocolata (6) Cirese (3) Ciuperci (40) Coacaze (2) Coacăze (1) Condimente (2) Conopida (5) Creier (5) De post (2) Dovlecei (8) Dulciuri (50) Faina (14) Fainoase (2) Fasole (8) Fasole pastai (5) Făină (1) Ficat (8) Foitaj/aluat (9) Fragi (3) Frișcă (1) Fructe de padure (7) Fructe diverse (19) Gem (1) Gem/marmelada (10) Gogoșari (11) Grâu (1) Griș (2) Gutui (3) Hrean (1) Iaurt (4) Lamai (8) Lapte (10) Legume diverse (16) Limbă (2) Linte (2) Lobodă (1) Mac (1) Malai (3) Mazăre (6) Mere (13) Mezeluri (12) Morcovi (8) Năut (1) Nucă de cocos (2) Nuci (9) Opinii (3) Orez (15) Ornare (1) Oua (59) Paine (8) Paine/patiserie (2) Paste fainoase (2) Pepene (2) Pere (2) Pesmet (2) Peste (31) Piersici (8) Portocale (4) Porumb (3) Praz (1) Prune (6) Rahat (1) Rosii (13) Secară (1) Sfecla (3) Smantana (25) Soc (1) Soia (1) Spanac (4) Surimi (4) Ștevie (1) Telina (7) Unt (12) Untura (7) Usturoi (2) Varza (15) Vin (7) Vinete (6) Visine (7) Zaharoase (5) Zmeura (4)

6 oct. 2008

Prajitura cu pere / Cake with pears


"Se freaca 80 g de unt cu un ou si 3 galbenusuri, 100 g zahar, 100g faina, se intinde in tava, se presara deasupra pere date prin razatoare si se coace. Se taie felii si se presara zahar." ALMANAH 1939

4 comentarii:

roxana.m. spunea...

salut draga didona-uite imi beam cafeaua si am dat de blogul tau-vreau sa te felicit:meriti un premiu pentru imagine...si nu numai.
am notat reteta de prajitura,mie imi plac mai mult prajiturile care se fac usor,fara prea multe ingrediente dintr-astea "moderne".
PUP.

Didona spunea...

Multumesc pentru apreciere si ma bucur ca ne-am descoperit una pe alta. Ce prajituri bune faci!!
Sarutari, tie si dragalasului bebebelus!

Niko spunea...

Didona,
e minunata reteta! O sa ii fac o surpriza sotului meu in week-end. Multumesc!
Te sarut,
Niko

Didona spunea...

Retetele din Almanah sunt orientative; eu, deocamdata, nu le-am facut. Dar majoritatea mi s-au parut foarte interesante si am considerat ca merita readuse in atentia noastra.
La aceasta prajitura cu pere cred ca fi indicat sa amestecam perele rase mai intai cu zeama de lamaie, caci perele pot deveni prea fade, prin coacere. Astept sa vad pe blogul tau cum ti-a iesit prajitura.
Te imbratisez.

Subscrie via email

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Număr de abonați:

Salată

Home-Cooking Blogroll Center

Sponsori