Faceți căutări pe acest blog

Gatim cu:

- Aperitive (55) - Băuturi (2) - Budinci (4) - Conserve (33) - Dulciuri (67) - Fripturi (13) - Garnituri (2) - Gustări (18) - Mâncăruri (67) - Patiserie (29) - Pește (13) - Salate (21) - Sfaturi (12) - Sosuri (1) - Supe/ciorbe (18) -Diverse... (21) * (10) * - Retete retro (9) * Retete de post (3) Afine (4) Ananas (2) ardei (13) Banane (2) Biscuiţi (1) Branza (38) Brocoli (2) Cacao (10) Cafea (3) Caise (9) Capsune (9) Carne de oaie/miel (1) Carne de pasare (50) Carne de porc/vita (42) Carne tocata (24) Cartofi (24) Castraveti (3) Catina (2) Ceai (1) Ceapa (3) Cimbru (1) Ciocolata (6) Cirese (3) Ciuperci (40) Coacaze (2) Coacăze (1) Condimente (2) Conopida (5) Creier (5) De post (2) Dovlecei (8) Dulciuri (50) Faina (14) Fainoase (2) Fasole (8) Fasole pastai (5) Făină (1) Ficat (8) Foitaj/aluat (9) Fragi (3) Frișcă (1) Fructe de padure (7) Fructe diverse (19) Gem (1) Gem/marmelada (10) Gogoșari (11) Grâu (1) Griș (2) Gutui (3) Hrean (1) Iaurt (4) Lamai (8) Lapte (10) Legume diverse (16) Limbă (2) Linte (2) Lobodă (1) Mac (1) Malai (3) Mazăre (6) Mere (13) Mezeluri (12) Morcovi (8) Năut (1) Nucă de cocos (2) Nuci (9) Opinii (3) Orez (15) Ornare (1) Oua (59) Paine (8) Paine/patiserie (2) Paste fainoase (2) Pepene (2) Pere (2) Pesmet (2) Peste (31) Piersici (8) Portocale (4) Porumb (3) Praz (1) Prune (6) Rahat (1) Rosii (13) Secară (1) Sfecla (3) Smantana (25) Soc (1) Soia (1) Spanac (4) Surimi (4) Ștevie (1) Telina (7) Unt (12) Untura (7) Usturoi (2) Varza (15) Vin (7) Vinete (6) Visine (7) Zaharoase (5) Zmeura (4)

22 oct. 2010

Sărățele - trandafiri și ochelari- cu brânză


Se fac din aluat de sărățele. Eu am făcut aluat cu unt și brânză de vaci - rețeta AICI (numai că am folosit unt în loc de untură).

Umplutura am făcut-o din caș, cașcaval, ou și puțină făină.

Am uns sărățele cu ou și le-am presărat cu mac sau chimen. Bineînțeles, le-am copt în cuptorul incălzit dinainte. 

Trandafirii ies mai frumoși, cu petale mai rotunjite, dacă tăiem aluatul in formă de cerc, cu paharul sau forma - cum este acesta:


Pentru că mă grăbeam, i-am făcut taind aluatul in pătrate :

După ce am pus umplutura, am tăiat cu cuțitul in cele 4 colțuri ale pătratului, apoi am ridicat rînd pe rînd marginile rezultate; prin suprapunere, seamănă cu petalele de trandafiri.



Pentru că mi-a mai rămas aluat, am intins o foaie pe care am rulat-o dinspre ambele margini, apoi am tăiat felii obținînd niște ”ochelari”..

3 comentarii:

mirela spunea...

ingenioasa ideea cu trandafirasi,felicitari,,,arata excelent.

Gabriela spunea...

ce pofta mi-ai facut de saratele!!!trandafirii arata fooarte bine!pupik si o duminica placuta!

KaBea spunea...

Arata tare bine.Mi-e foameee!Ne primesti si pe noi la tine?

Subscrie via email

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Număr de abonați:

Salată

Home-Cooking Blogroll Center

Sponsori