Faceți căutări pe acest blog

Gatim cu:

- Aperitive (55) - Băuturi (2) - Budinci (4) - Conserve (33) - Dulciuri (67) - Fripturi (13) - Garnituri (2) - Gustări (18) - Mâncăruri (67) - Patiserie (29) - Pește (13) - Salate (21) - Sfaturi (12) - Sosuri (1) - Supe/ciorbe (18) -Diverse... (21) * (10) * - Retete retro (9) * Retete de post (3) Afine (4) Ananas (2) ardei (13) Banane (2) Biscuiţi (1) Branza (38) Brocoli (2) Cacao (10) Cafea (3) Caise (9) Capsune (9) Carne de oaie/miel (1) Carne de pasare (50) Carne de porc/vita (42) Carne tocata (24) Cartofi (24) Castraveti (3) Catina (2) Ceai (1) Ceapa (3) Cimbru (1) Ciocolata (6) Cirese (3) Ciuperci (40) Coacaze (2) Coacăze (1) Condimente (2) Conopida (5) Creier (5) De post (2) Dovlecei (8) Dulciuri (50) Faina (14) Fainoase (2) Fasole (8) Fasole pastai (5) Făină (1) Ficat (8) Foitaj/aluat (9) Fragi (3) Frișcă (1) Fructe de padure (7) Fructe diverse (19) Gem (1) Gem/marmelada (10) Gogoșari (11) Grâu (1) Griș (2) Gutui (3) Hrean (1) Iaurt (4) Lamai (8) Lapte (10) Legume diverse (16) Limbă (2) Linte (2) Lobodă (1) Mac (1) Malai (3) Mazăre (6) Mere (13) Mezeluri (12) Morcovi (8) Năut (1) Nucă de cocos (2) Nuci (9) Opinii (3) Orez (15) Ornare (1) Oua (59) Paine (8) Paine/patiserie (2) Paste fainoase (2) Pepene (2) Pere (2) Pesmet (2) Peste (31) Piersici (8) Portocale (4) Porumb (3) Praz (1) Prune (6) Rahat (1) Rosii (13) Secară (1) Sfecla (3) Smantana (25) Soc (1) Soia (1) Spanac (4) Surimi (4) Ștevie (1) Telina (7) Unt (12) Untura (7) Usturoi (2) Varza (15) Vin (7) Vinete (6) Visine (7) Zaharoase (5) Zmeura (4)

4 apr. 2011

Clătite cu salată boeuf

Când am auzit de această reţetă, nu am crezut că ar fi prea bună.

Pentru a mă convinge, persoana cu reţeta ne-a făcut o surpriză şi ne'a adus într-o zi la serviciu acest fel de clătite şi toată lumea a fost foarte încântatâ.

Pur şi simplu faci clătite după reţeta obişnuită, dar sunt mai aspectuoase dacă le faci într'o tigai emai mică. Apoi face o saltă cu destulă maioneză şi la,ăie, tot după reţeta cunsocută, şi umpli clătitele. Absolut delicios.



Le-am făcut şi de ziua mea, dar iată că nu am decât o poză.

De ce să faci clătite şi nu salaăt obişnuită?

Am găsit răspunsul acum:

făcusem o supă de pui şi voiam să fac ceva cu carnea fiartă, care nu era prea multă. Amintindu-mi de această reţetă, am trecut la treabă. Şi ne-având salată ca să ajungă la toată lumea, am făcut clătite.

Am mai pus la salată legumele fierte în supă, mai bine zis rădăcinoasele - ţelină, pătrunjel, morcov. Cartofi nu mai avea rost să pun, pentru că a ieşit compoziţia foaret bună şi aşa.

Am mai adăugat castraveţi, măsline, maioneză.


Niciun comentariu:

Subscrie via email

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Număr de abonați:

Salată

Home-Cooking Blogroll Center

Sponsori