Faceți căutări pe acest blog

Gatim cu:

- Aperitive (55) - Băuturi (2) - Budinci (4) - Conserve (33) - Dulciuri (67) - Fripturi (13) - Garnituri (2) - Gustări (18) - Mâncăruri (67) - Patiserie (29) - Pește (13) - Salate (21) - Sfaturi (12) - Sosuri (1) - Supe/ciorbe (18) -Diverse... (21) * (10) * - Retete retro (9) * Retete de post (3) Afine (4) Ananas (2) ardei (13) Banane (2) Biscuiţi (1) Branza (38) Brocoli (2) Cacao (10) Cafea (3) Caise (9) Capsune (9) Carne de oaie/miel (1) Carne de pasare (50) Carne de porc/vita (42) Carne tocata (24) Cartofi (24) Castraveti (3) Catina (2) Ceai (1) Ceapa (3) Cimbru (1) Ciocolata (6) Cirese (3) Ciuperci (40) Coacaze (2) Coacăze (1) Condimente (2) Conopida (5) Creier (5) De post (2) Dovlecei (8) Dulciuri (50) Faina (14) Fainoase (2) Fasole (8) Fasole pastai (5) Făină (1) Ficat (8) Foitaj/aluat (9) Fragi (3) Frișcă (1) Fructe de padure (7) Fructe diverse (19) Gem (1) Gem/marmelada (10) Gogoșari (11) Grâu (1) Griș (2) Gutui (3) Hrean (1) Iaurt (4) Lamai (8) Lapte (10) Legume diverse (16) Limbă (2) Linte (2) Lobodă (1) Mac (1) Malai (3) Mazăre (6) Mere (13) Mezeluri (12) Morcovi (8) Năut (1) Nucă de cocos (2) Nuci (9) Opinii (3) Orez (15) Ornare (1) Oua (59) Paine (8) Paine/patiserie (2) Paste fainoase (2) Pepene (2) Pere (2) Pesmet (2) Peste (31) Piersici (8) Portocale (4) Porumb (3) Praz (1) Prune (6) Rahat (1) Rosii (13) Secară (1) Sfecla (3) Smantana (25) Soc (1) Soia (1) Spanac (4) Surimi (4) Ștevie (1) Telina (7) Unt (12) Untura (7) Usturoi (2) Varza (15) Vin (7) Vinete (6) Visine (7) Zaharoase (5) Zmeura (4)

16 nov. 2010

Cotlete de porc cu varză dulce

Este o mâncare simplă, dar foarte gustoasă. Și e mai bună decât varza cu carne fiartă pe aragaz. 

Cum o facem:

Rumenim ușor în ulei cotletele, le lăsăm să fiarbă la foc mic, să se pătrundă. Eventual, se adaugă câte puțină apă. Câns sunt aproape pătrunse - intră furculița în ele - adăugăm ceapă rasă (tocată), piper, boia, sare.  


Aici am pregătit ceapă, un măr, un morcov mare - trecute prin răzătoarea mare. Le-am pus peste carne și le-am mai gătit puțin. 
Varza am trecut-o pruin răzătoarea pentru varză, am amestecat-o cu puțină sare și apoi am călit-o în ulei - numai până devine sticloasă. Nu se călește toată varza deodată, ci în 3-4 reprize, adică punem în tigaie o mână bună de varză, ca să se călească repede. Am adăugat-o peste carne, am mai pus enibahar, suc de roșii, apă cât cuprinde, dar nu mai multă.Apoi punem totul la cuptor, până ce scade zeama și se amestecă aromele. Mie îmi place să pun deasupra și o ramură de cimbru. Miroase tare frumos și e deosebit de gustoasă.

4 comentarii:

KaBea spunea...

Uite ce bunatate am ratat!Arata bine si te imbie.A mai ramas ceva?

lauralaurentiu spunea...

O sa te rog sa modifici linkul blogului meu in blogroll, din http://cuinabanateana.blogspot.com/ in www.retetecalamama.ro. Blogul meu se numeste de azi Retete ca la mama. Multumesc.

Lydia spunea...

Hi, nice blog & good kitty snaps. overall You have beautifully maintained it, you must submit your site for free in this website which really helps to increase your traffic. hope u have a wonderful day & awaiting for more new post. Keep Blogging!

Anonim spunea...

Mie imi place foarte mult varza.Deja pot spune ca inghit in sec.

Subscrie via email

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Număr de abonați:

Salată

Home-Cooking Blogroll Center

Sponsori