Faceți căutări pe acest blog

Gatim cu:

- Aperitive (55) - Băuturi (2) - Budinci (4) - Conserve (33) - Dulciuri (67) - Fripturi (13) - Garnituri (2) - Gustări (18) - Mâncăruri (67) - Patiserie (29) - Pește (13) - Salate (21) - Sfaturi (12) - Sosuri (1) - Supe/ciorbe (18) -Diverse... (21) * (10) * - Retete retro (9) * Retete de post (3) Afine (4) Ananas (2) ardei (13) Banane (2) Biscuiţi (1) Branza (38) Brocoli (2) Cacao (10) Cafea (3) Caise (9) Capsune (9) Carne de oaie/miel (1) Carne de pasare (50) Carne de porc/vita (42) Carne tocata (24) Cartofi (24) Castraveti (3) Catina (2) Ceai (1) Ceapa (3) Cimbru (1) Ciocolata (6) Cirese (3) Ciuperci (40) Coacaze (2) Coacăze (1) Condimente (2) Conopida (5) Creier (5) De post (2) Dovlecei (8) Dulciuri (50) Faina (14) Fainoase (2) Fasole (8) Fasole pastai (5) Făină (1) Ficat (8) Foitaj/aluat (9) Fragi (3) Frișcă (1) Fructe de padure (7) Fructe diverse (19) Gem (1) Gem/marmelada (10) Gogoșari (11) Grâu (1) Griș (2) Gutui (3) Hrean (1) Iaurt (4) Lamai (8) Lapte (10) Legume diverse (16) Limbă (2) Linte (2) Lobodă (1) Mac (1) Malai (3) Mazăre (6) Mere (13) Mezeluri (12) Morcovi (8) Năut (1) Nucă de cocos (2) Nuci (9) Opinii (3) Orez (15) Ornare (1) Oua (59) Paine (8) Paine/patiserie (2) Paste fainoase (2) Pepene (2) Pere (2) Pesmet (2) Peste (31) Piersici (8) Portocale (4) Porumb (3) Praz (1) Prune (6) Rahat (1) Rosii (13) Secară (1) Sfecla (3) Smantana (25) Soc (1) Soia (1) Spanac (4) Surimi (4) Ștevie (1) Telina (7) Unt (12) Untura (7) Usturoi (2) Varza (15) Vin (7) Vinete (6) Visine (7) Zaharoase (5) Zmeura (4)

18 oct. 2012

Gogoșari în sos de roșii - conservă pentru iarnă

Este una din rețetele preferate, gogoșarii fiind marinați și dulcegi.
Și se face ușor.
Rețeta este următoarea:
2 kg de gogoșari
250 g zahăr
150 ml oțet din vin
1-2 linguri cu sare
150 ml ulei
800 ml (un borcan mare) de pastă de tomate
boabe de muștar, hrean

Eu i-am adus câteva modificări:
am renunțat definitiv la ulei, pentru că nu am beci, boză sau cămară și uleiul rîncezește ușor; astfel că voi adăuga puțin ulei în această salată atunci când o voi servi;
am pus indulcitor in loc de zahăr, pt. că mama mea are diabet și aș vrea să poată mânca și ea din această conservă.

Cum se face:
- gogoșarii se taie feliuțe subțiri;
- se pun la fiert toate ingredientele, în afară de gogoșari. Se amestecă, se fierb până se face un sos.
Eu am folosit pastă de tomate Clever și am pus tot borcanul. Dacă aveți  un bulion mai concentrat, puneți mai puțin.
Mi îmi place mult cum au ieșit, pasta de tomate e aromată.
Se poate pune și suc de roșii făcut în casă, dar nu din acela subțire, pt. că nu va ieși un sos, ci o zeamă lungă.


Când totul fierbe, adăugăm gogoșariii și îi lăsăm pe foc până ce amestecul clocotește iar - vreo 5 minute. Nu îi fierbem, numai să fie opăriți.

Se pun fierbinți în borcane, se pune deasupra o bucată de hrean și boabe de muștar, se pun capacele la borcane, se acoperă cu multe pături și se lasă așa 24 de ore.


2 comentarii:

Anonim spunea...

Неy juѕt wanteԁ to give you a quіck
heaԁs uρ. The text in your content seem tο be running οff thе sсreen in
Fiгefoх. Ι'm not sure if this is a format issue or something to do with browser compatibility but I figured I'd poѕt to let you know.
The dеѕign lοok great though!
Hοpe уou get the iѕsuе solveԁ soon.
Cheers
Here is my web blog bio curatenie

Felicia Alexandra spunea...

Este foarte simplu de făcut și foarte bun.

Subscrie via email

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Număr de abonați:

Salată

Home-Cooking Blogroll Center

Sponsori