Faceți căutări pe acest blog

Gatim cu:

- Aperitive (55) - Băuturi (2) - Budinci (4) - Conserve (33) - Dulciuri (67) - Fripturi (13) - Garnituri (2) - Gustări (18) - Mâncăruri (67) - Patiserie (29) - Pește (13) - Salate (21) - Sfaturi (12) - Sosuri (1) - Supe/ciorbe (18) -Diverse... (21) * (10) * - Retete retro (9) * Retete de post (3) Afine (4) Ananas (2) ardei (13) Banane (2) Biscuiţi (1) Branza (38) Brocoli (2) Cacao (10) Cafea (3) Caise (9) Capsune (9) Carne de oaie/miel (1) Carne de pasare (50) Carne de porc/vita (42) Carne tocata (24) Cartofi (24) Castraveti (3) Catina (2) Ceai (1) Ceapa (3) Cimbru (1) Ciocolata (6) Cirese (3) Ciuperci (40) Coacaze (2) Coacăze (1) Condimente (2) Conopida (5) Creier (5) De post (2) Dovlecei (8) Dulciuri (50) Faina (14) Fainoase (2) Fasole (8) Fasole pastai (5) Făină (1) Ficat (8) Foitaj/aluat (9) Fragi (3) Frișcă (1) Fructe de padure (7) Fructe diverse (19) Gem (1) Gem/marmelada (10) Gogoșari (11) Grâu (1) Griș (2) Gutui (3) Hrean (1) Iaurt (4) Lamai (8) Lapte (10) Legume diverse (16) Limbă (2) Linte (2) Lobodă (1) Mac (1) Malai (3) Mazăre (6) Mere (13) Mezeluri (12) Morcovi (8) Năut (1) Nucă de cocos (2) Nuci (9) Opinii (3) Orez (15) Ornare (1) Oua (59) Paine (8) Paine/patiserie (2) Paste fainoase (2) Pepene (2) Pere (2) Pesmet (2) Peste (31) Piersici (8) Portocale (4) Porumb (3) Praz (1) Prune (6) Rahat (1) Rosii (13) Secară (1) Sfecla (3) Smantana (25) Soc (1) Soia (1) Spanac (4) Surimi (4) Ștevie (1) Telina (7) Unt (12) Untura (7) Usturoi (2) Varza (15) Vin (7) Vinete (6) Visine (7) Zaharoase (5) Zmeura (4)

8 mai 2013

Salata de fructe cu crema de vanilie

In general, nu tolerez amestecul din prea multe fructe si foarte variate ca gust. Se spune ca nici nu ar fi prea sanatos.
De aceea am facut aceasta salata mai usoara, dupa gustul meu.Adica cu mai putine soiuri de fructe si fara alcoool.Cu adaus de alcool, toata salata pare fermentata. Am mincat si salate in care s-a pus vodka sau chiar rachiu si aceste bauturi taiau total gustul si aroma fructelor.
Acum, se-ntelege ca fiecare face dupa gustul sau.
Eu am amestecat ananas din compot, porotcale si mere taiate felii subtiri:
Am adaugat f. putin zahar si esenta de rom.
Deasupra am pus crema de vanilie - imi ramasese de la un tort -, dar se poate pune si crema facuta din budinca dr.Oetker sau frisca.
Ap presarat-o cu citeva bombonele, pentru aspect, si cu migdale feliate.
Imi mai plac in salate si strugurii, dar acum nu am avut.

Un comentariu:

nouatigaraelectronica spunea...

Cum mie nu imi place deloc frisca am zis ca ar fi cazul sa incerc si eu aceasta reteta si spre uimirea mea a fost atat de delicioasa incat nu m-am putut oprii pana nu am mancat eu tot...cu siguranta o voi reface cat mai curand.

Subscrie via email

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Număr de abonați:

Salată

Home-Cooking Blogroll Center

Sponsori