Faceți căutări pe acest blog

Gatim cu:

- Aperitive (55) - Băuturi (2) - Budinci (4) - Conserve (33) - Dulciuri (67) - Fripturi (13) - Garnituri (2) - Gustări (18) - Mâncăruri (67) - Patiserie (29) - Pește (13) - Salate (21) - Sfaturi (12) - Sosuri (1) - Supe/ciorbe (18) -Diverse... (21) * (10) * - Retete retro (9) * Retete de post (3) Afine (4) Ananas (2) ardei (13) Banane (2) Biscuiţi (1) Branza (38) Brocoli (2) Cacao (10) Cafea (3) Caise (9) Capsune (9) Carne de oaie/miel (1) Carne de pasare (50) Carne de porc/vita (42) Carne tocata (24) Cartofi (24) Castraveti (3) Catina (2) Ceai (1) Ceapa (3) Cimbru (1) Ciocolata (6) Cirese (3) Ciuperci (40) Coacaze (2) Coacăze (1) Condimente (2) Conopida (5) Creier (5) De post (2) Dovlecei (8) Dulciuri (50) Faina (14) Fainoase (2) Fasole (8) Fasole pastai (5) Făină (1) Ficat (8) Foitaj/aluat (9) Fragi (3) Frișcă (1) Fructe de padure (7) Fructe diverse (19) Gem (1) Gem/marmelada (10) Gogoșari (11) Grâu (1) Griș (2) Gutui (3) Hrean (1) Iaurt (4) Lamai (8) Lapte (10) Legume diverse (16) Limbă (2) Linte (2) Lobodă (1) Mac (1) Malai (3) Mazăre (6) Mere (13) Mezeluri (12) Morcovi (8) Năut (1) Nucă de cocos (2) Nuci (9) Opinii (3) Orez (15) Ornare (1) Oua (59) Paine (8) Paine/patiserie (2) Paste fainoase (2) Pepene (2) Pere (2) Pesmet (2) Peste (31) Piersici (8) Portocale (4) Porumb (3) Praz (1) Prune (6) Rahat (1) Rosii (13) Secară (1) Sfecla (3) Smantana (25) Soc (1) Soia (1) Spanac (4) Surimi (4) Ștevie (1) Telina (7) Unt (12) Untura (7) Usturoi (2) Varza (15) Vin (7) Vinete (6) Visine (7) Zaharoase (5) Zmeura (4)

19 sept. 2009

O zi deosebita!




Cand a trecut timpul?
Malina a implinit ieri 18 ani!
O varsta frumoasa si un nou inceput de drum, intr-o viata care va fi MINUN3px;">
Malina Francesca este nepotica mea: aici suntem impreuna, iarna trecuta:

6 comentarii:

kris spunea...

La multi ani fericiti!

kris spunea...

Am deschis un nou forum, mi-ar face placere daca ai participa.
http://hoinarprinlume.forumcommunity.net/

Mariana spunea...

Bine te-am gasit!f.frumos blog!felicitarile mele!
La multi ani fericiti,voiosi si asa cum vrea ea!

Bunatati-simple.blogspot.com

yahoo status spunea...

Buna ziua . Detin blogul www.timisoararomania.ro , are page rank 3 si 150 vizitatori unici pe zi .
As fi interesat sa facem schimb de linkuri . Eu va adaug blogul , in lista mea de parteneri pe timisoararomania.ro iar dumneavoastra adaugati
site-ul www.yahoostatus.ro cu titlul yahoo status(pentru a nu avea link direct , unul catre altul , e mai avantajos pentru amandoi)
Daca sunteti de acord va rog sa-mi dati un e-mail de confirmare : admin@yahoostatus.ro iar in cateva ore va adaug linkul la parteneri .
Multumesc si atept un raspuns ,

Tudor
www.yahoostatus.ro
www.timisoararomania.ro

Diana Didona spunea...

Va multumesc mult pentru urari!

Diana Didona spunea...

Mariana, bine ai venit. Si mie imi place blogul tau si deja l-am trecut in blog roll.

Subscrie via email

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Număr de abonați:

Salată

Home-Cooking Blogroll Center

Sponsori