Faceți căutări pe acest blog

Gatim cu:

- Aperitive (55) - Băuturi (2) - Budinci (4) - Conserve (33) - Dulciuri (67) - Fripturi (13) - Garnituri (2) - Gustări (18) - Mâncăruri (67) - Patiserie (29) - Pește (13) - Salate (21) - Sfaturi (12) - Sosuri (1) - Supe/ciorbe (18) -Diverse... (21) * (10) * - Retete retro (9) * Retete de post (3) Afine (4) Ananas (2) ardei (13) Banane (2) Biscuiţi (1) Branza (38) Brocoli (2) Cacao (10) Cafea (3) Caise (9) Capsune (9) Carne de oaie/miel (1) Carne de pasare (50) Carne de porc/vita (42) Carne tocata (24) Cartofi (24) Castraveti (3) Catina (2) Ceai (1) Ceapa (3) Cimbru (1) Ciocolata (6) Cirese (3) Ciuperci (40) Coacaze (2) Coacăze (1) Condimente (2) Conopida (5) Creier (5) De post (2) Dovlecei (8) Dulciuri (50) Faina (14) Fainoase (2) Fasole (8) Fasole pastai (5) Făină (1) Ficat (8) Foitaj/aluat (9) Fragi (3) Frișcă (1) Fructe de padure (7) Fructe diverse (19) Gem (1) Gem/marmelada (10) Gogoșari (11) Grâu (1) Griș (2) Gutui (3) Hrean (1) Iaurt (4) Lamai (8) Lapte (10) Legume diverse (16) Limbă (2) Linte (2) Lobodă (1) Mac (1) Malai (3) Mazăre (6) Mere (13) Mezeluri (12) Morcovi (8) Năut (1) Nucă de cocos (2) Nuci (9) Opinii (3) Orez (15) Ornare (1) Oua (59) Paine (8) Paine/patiserie (2) Paste fainoase (2) Pepene (2) Pere (2) Pesmet (2) Peste (31) Piersici (8) Portocale (4) Porumb (3) Praz (1) Prune (6) Rahat (1) Rosii (13) Secară (1) Sfecla (3) Smantana (25) Soc (1) Soia (1) Spanac (4) Surimi (4) Ștevie (1) Telina (7) Unt (12) Untura (7) Usturoi (2) Varza (15) Vin (7) Vinete (6) Visine (7) Zaharoase (5) Zmeura (4)

17 aug. 2008

Budinca de conopida/Cauliflower pudding


Am servit budinca cu bere, pe post de pizza.
E ca si cum ai face blatul din ou, conpida si branza, iar deasupra ai pune umplutura - ciuperci,cascaval, sunca, ardeii, rosii.
Mai intai, am pus conopida la fiert, desfacuta in bucatele. Apa trebuie sa clocoteasca cand adaugi conopida. Pui si sare.

Am amestecat 4 oua cu cascaval ras (poti pune orice fel de branza, eu am facut odata budinca cu brinza de vaci amestecata cu putin cascaval), putina smantana sau lapte, 1-2 linguri de faina, sare, piper, cardamon sau nucsoara. Cantitatile sunt variabile, in functie de gust. Iese foarte buna, in orice fel.
In aceasta compozitie adaugi conopida fiarta, amesteci bine si o torni intr-o forma unsa cu ulei.
Deasupra pui feli subtiri de cascaval si ce mai vrei. Eu am ornat-o cu ardei galbeni si ardei rosii si cu masline.

Dai la cuptor, la foc mediu. E mai buna calda.

Un comentariu:

Carra spunea...

bonjour Didona, felicitari pentru acest blog si pentru pasiunea ta!

multumesc pentru detaliile de gatit conopida: preferata mea!!

imi permit sa-ti scriu un sfat, in prezent in bucataria "moderna" se practica din ce in ce mai mult gatitul fara SARE :-)

cu simpatie, Carra

Subscrie via email

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Număr de abonați:

Salată

Home-Cooking Blogroll Center

Sponsori